2017年2月20日 星期一

【Sunday Dom Perignon Brunch】

【Sunday Dom Perignon Brunch】

一年一度話晒事嘅日子,等到頸都長,The Ritz-Carlton 118/F,#OZONE, 已一早想去好耐,雖然係日光日白飲香檳,雖係差點浪漫,但也和氣氛好夾,時尚感裝修,輕快音樂下,白雲伴坐,傲視景色,坐在全球最高酒吧餐廳中,令人不自覺地飲不停,餐廳人員也很細心介紹食物位置,而我喜愛香檳之一 Dom Perignon ,不停為你添加從未停手(好似怕你唔醉咁😜),坐位也很舒服,全場不太多坐位,是以梳化為主,食物以質為高,魚生、凍蝦、凍蟹、龍蝦、藍青口😋-入口已知新鮮甜身,牛、羊、雞、豬、龍蝦、熱食肉質嫩味香,但就沒有粥、粉、麵、飯,芝士、火腿🍗用上高品質材料(一般酒店不會用到48個月黑毛豬腿) , 甜品放到書櫃中,精緻漂亮,不太甜,好好味,當然價錢不是太吸引,但價性高,值得一去,如可飲到六杯香檳以上,已經回到本,我? 當然唔會輕易放棄機會,盡我本能,食盡美食,飲夠回本,大老闆和小老闆同口說:你真的厲害,已回全本😂,最後....當然我係腳步浮浮 .... 帶著7、8分醉意回家再睡到晚上😴....爽到爆...真係想再去多次....(因為..我唔記得影甜品囉..😂😂)😚😚😚























沒有留言:

張貼留言