2017年3月31日 星期五

【368層酥皮蛋撻】

【368層酥皮撻】

九龍城是我經常到訪區域,城中有不少出色小店,長久以來一想到九龍城,腦中第一想...去食泰國菜,近這4、5年來,龍城中已漸漸趨勢改變,不少聞名店鋪都漸漸進駐,下午茶小品我通常都會🚘揸車到九龍城買外賣回公司,時常經過看見這店在年頭前還是只有圍板,外寫上港式368層酥皮蛋撻,已令我熱切期待,剛開店時大排長龍,聽聞要排一個鐘以上,拖了又拖....終於的起心肝去買,好彩下午時間不太多人,我是超愛吃酥皮怪,眼見店內除了有酥皮原味蛋撻、北海道牛奶蛋撻、芝士蛋撻、超愛嘅榴槤蛋撻外,還有好多顏色好靚嘅水果撻、咸撻........真係想講:「唔該,每樣要一件」😂😂😂😂,忍唔住要即消滅一個才心息,即食了一個榴槤撻........5....5....好好味呀.....😍😍😍....果然係368層酥皮(我冇數過係咪真係有咁多層),鬆..鬆..酥酥...我下午茶名單又多一個......



酥皮榴槤蛋撻,甜而不膩

#酥妃皇后 -九龍城侯王道24號

沒有留言:

張貼留言