2017年7月14日 星期五

【清湯腩】

【清湯牛腩】

已好耐冇過海食清湯腩,好掛住呀😍....正在想念之際,靚仔老細打嚟....「做乜咁耐唔過嚟食爽腩呀?」....唉..😫. 又挑起條筋.....我都想食呀........冇腳同我去食,冇理由自己一條友過去嘛..😪.(雖然靚仔老細成日話一個人嚟食都唔怕啦,識我嘅人都知我最鐘意係食爽腩啦,一個人點食呀?同埋我唔鐘意一個人去食嘢嘅感覺,冇人陪咪寧願唔食...😢...囉....) , 每次去食例必一味 ,唔該「全餐」伙計見親我只問「河呀?」「係」「喱唔喱?」😂,佢哋知我只會食爽腩,真係由細食到大,講吓講吓都有成廿年以上,講番先,冇人陪我去食又想食點好呢?😅唯有自己整啦,之前都氹過靚仔老細套吓料,有乜秘訣.....佢講講吓...停咗話....講晒比你聽...我仲使做?😂😂😂,好你唔講我就上網學.....套到有三成料其餘七成試啦,終於整過十次八次後,今次覺得係最好食嘅......連屋企人都係咁話,好。。。即刻記底先,年紀大記憶體唔夠,唔係又唔記得....😜

食譜⬇👇
【清湯腩】
材料:
爽腩  / 坑腩  斤半 (原件切走肥膏)
伊麵              3個
白蘿蔔          2條中(切大塊)
唐芹              2棵
薑片              8片
花椒              1湯匙
八角              2粒
草果              2粒(拍扁)
白胡椒粒      2湯匙
牛湯寶          1粒
冰糖              1湯匙
海鹽              1茶匙

做法:
「1 」牛腩跑活水,即凍水落肉飛水,落2塊薑片,水滾就會有好多肉污糟嘢出嚟,比用熱水飛水更好,之後沖水洗乾淨。


「2 」我用26cm煲,半煲水落餘下薑片,花椒、八角、草果、白胡椒粒、牛湯寶,煲滾20分鐘,再放牛腩,水剛過肉面,如不夠可加水。

「3 」大火煲至滾起落冰糖、鹽,落蓋轉最小火,煲90分鐘,之後唔好開蓋熄火焗90分鐘後,再開蓋落蘿蔔、唐芹,再大火煲滾落蓋轉小火煲60分鐘,之後熄火直至要食。

「4 」煲滾水落伊麵煮約3-4分鐘拎出放碗,牛腩食前先切件鋪上,牛腩湯隔渣,用隔油壺隔油,煲滾試味,淋上碗麵上,食得。



沒有留言:

張貼留言