2017年8月4日 星期五

【滑蛋炒牛肉】

【滑蛋炒牛肉】🐂

係一味快、靚、正嘅餸😋,好多時諗唔到煮咩就會煮呢個,可伴飯又高營養,滑蛋炒牛肉我諗應該冇咩人唔識煮,不過我家姐姐次次都會炒出嚟嘅蛋係全熟,都好食嘅.....不過D蛋鞋D囉😬,今次教姐姐熄火炒,真係滑好多,同埋我鐘意用牛柳炒,小朋友容易咬D消化容易D,我家雞蛋去貨好快,所以成日雪櫃都有新鮮蛋食,好多人都說湖北蛋比較香,但我比較鐘意食香港蛋,可能就係會比較安心吧!🍳


食譜👇👅
【滑蛋炒牛肉】
材料:
牛柳                  50蚊(切片)
雞蛋                  5隻
蔥                      1棵(切粒)
雞湯水              50ml

醃牛柳料:
糖                      1茶匙
生抽                  1茶匙
生粉                  1茶匙
水                      1湯匙

調味料:
麻油                  1茶匙
鹽                     少許

做法:
「 1 」先將牛柳洗淨,用廚紙吸乾水份,落糖、生抽攪勻,再落生粉,水要一路攪牛肉逐少逐少加入,再加入少許油醃大約30分鐘。
「2 」雞蛋打勻,加入雞湯攪勻,待用。
「3 」鑊落油至約170度熱,落牛柳炒至眼見牛柳面轉色,拎出待用,鑊不需熄火。
「4 」拎出牛肉後,鑊內再煮熱度去至約180度左右,(手掌感覺慶熱), 落蛋汁、牛肉即熄火,利用鑊內熱力,用筷子圍邊亂推蛋和牛肉,落蔥花,上碟,食得。


沒有留言:

張貼留言