2017年4月6日 星期四

【燉冬菇】

【燉冬菇】

我諗無人會鐘意聽「燉冬菇」呢三個字,不過食就個個讚😋,我由細到大都好鐘意食冬菇,以前响屋企婆婆會一早炆定一大盤冬菇晚夜做餸,現在我哋在職人妻無咁多時間去預備菜式,唯有搵D簡單、直接、方便、方法去顯示我哋不平凡一面比老闆睇(懶係扮吓嘢先😂),趁放假有時間响屋企就攪呢攪路先(多數都係整定做真空處理既可以保鮮又可以食到住家味),整定D餸一放工返屋企煮兩煮就得,燉冬菇基本工做法其實都係跟一般燉/炆一樣,只是我改用Ball jar做,放入蒸爐蒸1小時45分鐘就得,之後等涼後就可放入雪櫃,因樽內已呈現真空狀態,如未食可放室溫/雪櫃,一、兩個月冇問題,如開蓋了就一定要放雪櫃,每次用要用乾匙拎出,我一樽分三次食,每次用完會再抽真空保存,試過食咗三個月,好彩冇事😅




【燉冬菇】食譜👇😋
【燉冬菇】
冬菇。25-30粒
水。浸過冬菇面
花雕酒。2湯匙
冰糖。15g
生粉。2湯匙
雞粉。1湯匙
鮑汁。2湯匙

做法:
「1」冬菇用大湯碗盛,用水浸過面,上面放落一隻細圓碟紮住D冬菇等佢唔會浮起,30分鐘後應該會軟身,剪去冬菇掟,留冬菇水。
「2」冬菇拎出用生粉撈勻,卒幾卒後沖水乾淨,用另一碗盛起,放入花雕酒、雞粉、冰糖、鮑汁撈勻,再將冬菇水用密網隔篩倒入,撈勻,就可以蒸1小時45分鐘就得。
PS:煮時可要些汁做生粉芡,試味。

沒有留言:

張貼留言